אינדקס האתרים המוביל והמקצועי בישראל. כל האתרים הכי שימושים ופופולריים במקום אחד.
בית 2019 נובמבר 07

ארכיון יומי: 7 בנובמבר 2019

פומפאו בטקס לזכר הנרצחים בגרמניה: אנטישמיות אינה מוגבלת למקום מסוים

חודש לאחר המתקפה על בית הכנסת בהאלה, התקיים טקס לזכר שני עוברי האורח שנרצחו כשפעיל ימין קיצוני ניסה לפרוץ את דלתות הבניין. בטקס השתתפו שר החוץ האמריקני, שר החוץ הגרמני ויו”ר הסוכנות היהודית הרצוג שאמר: “אי אפשר להתעלם מעליית האנטישמיות באירופה”

קראו עוד »

דיווח: התובע הכללי סירב לבקשת טראמפ להכריז שלא עבר על החוק

גורם המעורה בנושא אמר כי נשיא ארה”ב רצה שבר יכנס מסיבת עיתונאים שבה יצהיר כי הוא לא הפר שום חוק במהלך שיחת הטלפון שלו עם נשיא אוקראינה, שהובילה לפתיחת הליך ההדחה, אך האחרון דחה זאת למורת רוחו של טראמפ. הנשיא, מצדו, הכחיש וזעם: “התקשורת – אויבת העם”

קראו עוד »

אלוביץ’ ביקש ממנכ”ל וואלה! NEWS לשעבר: “שלא יעלו כלום על המעונות, זה לא חדשות”

בחדשות 13 פורסמו השיחות בין בני הזוג אלוביץ’ לעד המפתח בפרשת בזק-וואלה, מנכ”ל וואלה! NEWS לשעבר אילן ישועה. לאחר פתיחת החקירה הפלילית נגד שרה נתניהו סיפרה רעיית בעל השליטה בבזק לישועה: “איך שאני רואה את השם שלה, אני נכנסת מתחת לשולחן, שמה שכפ”ץ”

קראו עוד »

למרות הפיצויים, הדרך לשיקום השמורה שנהרסה עוד ארוכה: “הנזק כבר נעשה”

חמש שנים לאחר דליפת הנפט בערבת עברונה תשלם קצא”א מאה מיליון שקלים, אך ברשות הטבע והגנים חוששים מעתיד האתר. לאחרונה נפתחה תכנית ניטור שמעריכה את נזקי אסון הטבע ונועדה לשיקום השמורה וחידוש הצמחיה. “מקווים שחברות אחרות יבינו כי יש להן אחריות”

קראו עוד »

העצירה הירדנית ששוחררה לרשת המזוהה עם חיזבאללה: גאה בתמיכתי בהתנגדות

היבה א-לבדי, האזרחית הירדנית ששוחרה ממעצר בישראל, סיפרה בריאיון לרשת אל-מיאדין כי במעצר הפעילו עליה “עינויים פסיכולוגיים” ומנעו ממנה תנאים הומניטריים. לדבריה, ניסו לשכנע אותה להפסיק בשביתת הרעב. “שברתי את מחסום הפחד ואני קוראת ליתר האסירים לשבור אותו”

קראו עוד »

“התפתחויות בחקירה”: הוארך מעצר ראשי המועצות החשודים בשחיתות

בית משפט השלום בראשל”צ האריך את מעצרם של ראש עיריית קריית אתא וראש מועצת תל מונד בחמישה ימים. נשיאת ביהמ”ש הבהירה: “זוהי פרשה מסועפת, מורכבת והחקירה עוד לא קרובה לסיומה”. השניים חשודים בעבירות שחיתות תוך מעורבות בעלי השפעה בחברות ממשלתיות ובמוסדות שלטון

קראו עוד »