אינדקס האתרים המוביל והמקצועי בישראל. כל האתרים הכי שימושים ופופולריים במקום אחד.
בית משפטי / פלילי התיעוד האחרון של הילדה הנעדרת מצפת

התיעוד האחרון של הילדה הנעדרת מצפת

היימנוט קסאו, בת תשע מצפת, נעדרת כבר משעות הערב המוקדמות של יום ראשון • בתיעוד אחרון שלה שפורסם, נראית כשהיא רצה לצד ילדים נוספים ברחובות העיר, כך על פי כתבנו לענייני משטרה שלו כחלון • משפחתה סיפרה כי תחילה חשדו שהיא נרדמה אך לאחר סריקות במרחב מגוריה האפשרות נשללה

היימנוט קסאו, בת תשע מצפת, נעדרת כבר משעות הערב המוקדמות של יום ראשון. עשרות שוטרים בשילוב עם מתנדבים רבים מבצעים סריקות נרחבות לאיתורה, הערב (שלישי) פורסם תיעוד אחרון שלה בו היא רצה לצד ילדים נוספים ברחובות העיר, כך על פי כתבנו לענייני משטרה שלו כחלון.

כתבנו לענייני משטרה שלו כחלון | צילום: מתוך שידורי חדשות 14

החיפושים אחר היימנוט קסאו החלו משבע וחצי בערב ביום ראשון, מפקד היכ”ל, מייק בן יעקב, לקח חלק בסריקות והביע דאגה רבה: “לרוב ילדים נעדרים לכמה שעות, נדיר מאוד שיש היעדרות לכל כך הרבה זמן. השתתפתי בכ-1,300 חיפושים, ואני לא זוכר אירוע כזה. זה שלא צפה עדות אחת זה מדאיג. איך אף אחד לא ראה?”.

  התיעוד האחרון של היימנוט קסאו | צילום: לפי סעיף 27 א’ לחוק זכויות יוצרים

המפכ”ל וממ”ז צפון נפגשו היום בחפ”ק המשטרתי בצפת עם האם בלצ׳או והאחות ירוסלם, והבטיחו כי המשטרה תהפוך כל אבן בניסיון לאתר את הבת בריאה ושלמה.

משפחתה סיפרה כי באותו היום היה טיול והילדה אמרה לאימה כי היא עייפה, על כן הסברה הראשונה הייתה שהיא ישנה, אך לאחר סריקות במרחב מגוריה האפשרות נשללה. קסאו עלתה עם משפחתה מאתיופיה לישראל לפני 3 שנים, יש לה 4 אחים, ואביה נסע לפני מספר ימים לביקור באתיופיה.

43 שעות לבד: ילדה בת 9 נעדרת מאז יום ראשון

הבהרה: התוכן בעמוד זה פורסם באופן אוטומטי על ידי אתר המקור. כל הזכויות לכתוב ולמדיה שייכות למפרסם בלבד. למשך קריאת הכתבה באתר המקור – לחצו כאן

(ביקרו 3 פעמים, 1 ביקרו היום)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.