אינדקס האתרים המוביל והמקצועי בישראל. כל האתרים הכי שימושים ופופולריים במקום אחד.
בית חדשות חוץ נחשפו פיגועים שתוכננו נגד יעדים ישראלים בחו”ל

נחשפו פיגועים שתוכננו נגד יעדים ישראלים בחו”ל

הרשויות באירופה סיכלו מספר פיגועי טרור שהתכוננו לפגוע ביעדים ישראלים ברחבי אירופה • שירותי הביטחון האירופיים דואגים מהתארגנויות של ארגוני טרור נוספים בעקבות המלחמה המתנהלת בעזה

הרשויות באירופה חשפו הבוקר (שלישי) כי הן סיכלו מספר פיגועי טרור שכללו  חשודים שהתחזו לפליטים על מנת לפגוע ביעדים ישראלים ברחבי אירופה. שירותי הביטחון האירופיים דואגים מהתארגנויות של ארגוני טרור נוספים בעקבות המלחמה המתנהלת בעזה.

בחקירה אחת שלא דווחה לפני כחודשיים, המשטרה באוסטריה ובבוסניה עצרה שתי קבוצות נפרדות של פליטים אפגנים וסורים שנשאו נשק, תחמושת ואקדחים מסוג קלצ’ניקוב עם תמונות של מטרות יהודיות וישראליות באירופה על כמה מהטלפונים הניידים של החשודים. מקרה נוסף, הרשויות האיטלקיות עצרו שלושה פלשתינים החשודים כפעילים בחטיבת חללי אל אקצא, שהוגדרה כארגון טרור על ידי ארה”ב והאיחוד האירופי.

תיעוד מזירת חיסול מחבלי דאעש ברוסיה שתכננו פיגוע בבית כנסת במוסקבה | קרדיט: השירות החשאי ברוסיה

החוקרים אמרו שהתקריות הנפרדות מצביעות על כך שאיום הטרור באירופה לא רק גדל אלא גם מגיע ממקורות חדשים, מה שמסבך את עבודתן של סוכנויות הביטחון. גל התקפות שפגע ביבשת החל משנת 2015 נוצר ברובו בהשראת המדינה האיסלאמית – מיליציית הטרור הסונית בסוריה ובעיראק, ובחלקו בהשראתו. כעת, האיום מגיע לא רק מ’המדינה האסלאמית’ חוראסאן, אלא גם מאיראן ונציגיה במזרח התיכון, כולל חיזבאללה וחמאס.

סוכנות הביון הפנימית של גרמניה, הזהירה בסוף השנה שעברה כי ארגונים אלה מונעים מהמלחמה בעזה והוסיפה כי יהודים ומוסדות יהודיים ברחבי אירופה הם בין היעדים הפוטנציאליים לפיגועי טרור.

הבהרה: התוכן בעמוד זה פורסם באופן אוטומטי על ידי אתר המקור. כל הזכויות לכתוב ולמדיה שייכות למפרסם בלבד. למשך קריאת הכתבה באתר המקור – לחצו כאן

(ביקרו 1 פעמים, 1 ביקרו היום)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.