אינדקס האתרים המוביל והמקצועי בישראל. כל האתרים הכי שימושים ופופולריים במקום אחד.
בית חדשות חוץ ביידן ספד לחייל איתי חן שנפל ב-7 באוקטובר: “אובדן טראגי”

ביידן ספד לחייל איתי חן שנפל ב-7 באוקטובר: “אובדן טראגי”

נשיא ארצות הברית פרד מהחייל איתי חן, שהוכרז כחלל וגופתו מוחזקת בשבי החמאס: “אני ורעייתי שבורים, הלב שלנו כבד” • ביידן שיתף כי בדצמבר אביו ואחיו של איתי פגשו אותו בבית הלבן והתפללו לחזרתו: “אף אחד לא צריך לסבול אפילו יום אחד – לא נפסיק עד שכולם יחזרו הביתה”

נשיא ארצות הברית ג’ו ביידן, ספד לסמל איתי חן הי”ד, בן ה-19, לוחם בגדוד 75, שנפל ב-7 באוקטובר והוכרז היום (שלישי) כחלל צה”ל כשגופתו עדיין מוחזקת בידי ארגון הטרור הרצחני חמאס.

“הלב שלנו כבד”, שיתף, “אני ורעייתי ג’יל שבורים לגלות שאיתי נהרג על ידי חמאס במהלך מתקפת הטרור האכזרית ב-7 באוקטובר. בדצמבר, אביו ואחיו של איתי הצטרפו אליי לבית הלבן, כדי לחלוק את הייסורים וחוסר הוודאות שעמם התמודדו כשהם התפללו לחזרתו”.

הלוחם איתי חן ז”ל | צילום: באדיבות המשפחה.

“אף אחד לא צריך לסבול אפילו יום אחד”, הבהיר, “אנו משתתפים באבלם של משפחת חן על האובדן הטרגי, ונזכור אותו קרוב לליבנו. אני מתחייב בפני משפחות החטופים: אנחנו איתכם. לא נפסיק עד שכולם יחזרו הביתה”.

הותר לפרסום: החייל החטוף איתי חן נרצח, גופתו מוחזקת בעזה

הבהרה: התוכן בעמוד זה פורסם באופן אוטומטי על ידי אתר המקור. כל הזכויות לכתוב ולמדיה שייכות למפרסם בלבד. למשך קריאת הכתבה באתר המקור – לחצו כאן

(ביקרו 2 פעמים, 1 ביקרו היום)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.