אינדקס האתרים המוביל והמקצועי בישראל. כל האתרים הכי שימושים ופופולריים במקום אחד.
בית חדשות חוץ לאחר שהועברו ילדים פלשתינים ליו”ש, גרמניה: “חשים הקלה”

לאחר שהועברו ילדים פלשתינים ליו”ש, גרמניה: “חשים הקלה”

גרמניה הודתה לישראל, לאחר הצלחת המבצע של צה”ל, במסגרתו הועברו עשרות ילדים פלשתינים מרפיח ליהודה ושומרון: “מחווה הומניטרית חשובה” • השר בן גביר מתח ביקורת: “כך לא מתנהלת מדינה שרוצה ניצחון מוחלט” • סמוטריץ’ תקף: “דורש מראש הממשלה הבהרות”

ללא שום תמורה: כ-70 ילדים פלשתינים הועברו במהלך היממה האחרונה (בין שני לשלישי) מרצועת עזה ליהודה ושומרון במסגרת מבצע של צה”ל, לאחר ששגרירות גרמניה ביקשה זאת מישראל.

במכתב תודה ששלחה שגרירות גרמניה בתל אביב לישראל, נכתב: “באמצע חודש נובמבר, פנה ארגון SOS כפרי ילדים הבינלאומי לשרת החוץ בבקשה לסיוע עבור הילדים העזתיים ברפיח. אנו חשים הקלה שהמאמצים שלנו הביאו להצלחה, וברצוננו להודות לכל המעורבים”.

מעבר רפיח, רצועת עזה | קרדיט: עבד רחים פלאש 90

“במסגרת מבצע הומניטרי, פונו זמנית 68 ילדים פלשתינים וכן 11 עובדים ובני משפחותיהם מרפיח ליהודה ושומרון”, צויין, “אנחנו מודים לישראל על המחווה ההומניטרית החשובה הזו. חשוב לנו להבהיר, שהעברת היתומים הינה מהלך זמני בתקופת המלחמה, על מנת להוציא ילדים מסכנה מיידית”.

הצעד הזה גרר ביקורת רבה מצד פוליטיקאים כלפי הקבינט שעל פי דיווחים לא היה מודע להחלטה, בין היתר השר בן גביר: “אין ספור צעדים הומניים מזויפים – ואזרחי ישראל ממשיכים לשלם את המחיר. כך לא מתנהלת מדינה שרוצה ניצחון מוחלט, במלחמה צריכים לכתוב את האויב ולא כל הזמן להתייפייף”.

השרים בן גביר וסמוטריץ’ | צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

גם שר האוצר בצלאל סמוטריץ’ תקף: “כל המרחם על אכזרים סופו שיתאכזר לרחמנים. ליקוי מאורות ערכי, אני דורש מראש הממשלה הבהרות, מי נתן את הפקודה הבלתי מוסרית ובאיזה סמכות בשעה שחטופינו וילדיהם בשבי האויב”.

הבהרה: התוכן בעמוד זה פורסם באופן אוטומטי על ידי אתר המקור. כל הזכויות לכתוב ולמדיה שייכות למפרסם בלבד. למשך קריאת הכתבה באתר המקור – לחצו כאן

(ביקרו 1 פעמים, 1 ביקרו היום)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.