אינדקס האתרים המוביל והמקצועי בישראל. כל האתרים הכי שימושים ופופולריים במקום אחד.
בית פוליטי / מדיני הגיע הזמן לפרק את קבינט הקונספציה

הגיע הזמן לפרק את קבינט הקונספציה

השר בן גביר, פרסם ציוץ בדף הטוויטר שלו, בו הוא תקף את קבינט המלחמה • “בעזה – תמונות של אלפים רוחצים בחוף. בצפון – חיזבאללה ראה שקבינט הקונספציה לא מגיב למתקפה של מאות טילים מאיראן ישראל, אז הוא הרים ראש והעלה צעד בתוקפנות נגדנו שעלתה לנו היום בלוחמים פצועים”.

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, פרסם הערב (רביעי) ציוץ בדף הטוויטר שלו, בו הוא תקף את קבינט המלחמה: “בעזה – תמונות של אלפים רוחצים בחוף. בצפון – חיזבאללה ראה שקבינט הקונספציה לא מגיב למתקפה של מאות טילים מאיראן לשטח ישראל, אז הוא הרים ראש והעלה צעד בתוקפנות נגדנו שעלתה לנו היום בלוחמים פצועים”.

השר קרא לקבינט לשנות את המדיניות שלו: “הגיע הזמן לפרק את קבינט הקונספציה, להפסיק את מדיניות ההכלה והפרופורציונליות ולהראות לאויבינו כי בעל הבית השתגע. כל עוד המדיניות הנוכחית של קבינט הקונספציה נמשכת, למרבה הצער – הניצחון המוחלט הולך ומתרחק“.

יו”ר המחנה הממלכתי וחבר קבינט המלחמה, השר בני גנץ. צילום: יונתן זינדל פלאש 90

כאמור, השר תקף את קבינט המלחמה, לאחר ששוגרו מוקדם יותר הערב טילי נ”ט וכטב”ם מתאבד לישוב ערב אל-עראמשה, אירוע שבו נפצעו 14 לוחמי מילואים של חטיבה 6 כתוצאה מהפגיעה הישירה במתנ״ס בתוך הישוב. שישה לוחמים נפצעו באורח קשה, שניים נפצעו באורח בינוני ושישה נוספים נפצעו באורח קל.



הבהרה: התוכן בעמוד זה פורסם באופן אוטומטי על ידי אתר המקור. כל הזכויות לכתוב ולמדיה שייכות למפרסם בלבד. למשך קריאת הכתבה באתר המקור – לחצו כאן

(ביקרו 2 פעמים, 1 ביקרו היום)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.