אינדקס האתרים המוביל והמקצועי בישראל. כל האתרים הכי שימושים ופופולריים במקום אחד.
בית ספורט עודד קטש סוער לאחר הניצחון הענק על פאו

עודד קטש סוער לאחר הניצחון הענק על פאו

רגע אחרי הניצחון המדהים על פנאתינייקוס במשחק הראשון בסדרת רבע גמר היורליג, מאמן מכבי תל אביב אמר: “מצד אחד שמחה גדולה ניצחון גדול, מצד שני הפציעה של וייד בולדווין קלקלה את השמחה” • בולדווין עצמו שסובל מרגישות בשריר האחורי הרגיע: “אהיה בסדר, כמובן שאשחק ביום חמישי” | כל התגובות

מכבי תל אביב רשמה הערב (ג’) את אחד הניצחונות הגדולים והחשובים ביותר שלה בשנים האחרונות כשהדהימו על אדמת יוון את פנאתינייקוס בתוצאה 87:91 בדרך לעלות ליתרון 0:1 בסדרת רבע גמר היורוליג.

מועדים לשמחה: מכבי ת”א הדהימה ועלתה ליתרון 0:1 בסדרת רבע הגמר | צפו

כעת, 48 שעות לפני המשחק השני בסדרה, גם הוא על הפרקט בבהיכל ה”אואקה” שבאתונה, והמאמן עודד קטש היה מאושר אך הזהיר את קבוצתו משאננות ודיבר על הפציעה של כוכב הקבוצה וייד בולדווין.

מאמן מכבי ת”א, עודד קטש, אמר סיכם בסיום: “היינו מבולבלים הגנתית במחצית הראשונה, אבל חזרנו לתוכנית המשחק שלנו, קלענו כמה סלים גדולים וניצלנו כמה פוזשנים התקפיים טובים. הכל היה על ההגנה, הראינו אופי. אני גאה בזה שהיינו במשחק עד הסוף. היינו מרוכזים ואני מאוד מרוצה מזה”.

קטש הוסיף: “יש רגשות מעורבים. מצד אחד שמחה גדולה ניצחון גדול, מצד שני הפציעה של וייד בולדווין קלקלה את השמחה. חצי ראשון לא טוב, לא הגנתית לא הפרענו להם מספיק. הייתה התרגשות מסוימת, מהאווירה, לא הפרענו מספיק לעשות את הדברים שלהם”.

עודד קטש. צילום: מכבי תל אביב

“ירדנו במינוס שמונה, חזרנו לבסיס גם אנחנו ניסינו יותר מדי דברים בחצי הראשון. צמצמנו פתרונות גם ברבע השני, ושינינו את המומנטום”.

על השינוי האדיר במחצית השניה אמר קטש: “רמת הביצוע שלהם ירדה, שלנו עלתה. נכנסו לנו כמה זריקות, בונזי היה אדיר, תמיר ולורנזו קיבלו החלטות, ריברו עזר לנו. אבל זה רק משחק אחד ויש הרבה מה לשפר, בעיקר הגנתית וגם התקפית יש דברים שאפשר לשפר”.

לגבי המשך הסדרה, אמר קטש: “יש לנו יומיים, זה עדיין רק משחק אחד. זה העניין ביתרון ביתיות – וזה לא שאנחנו חוזרים ליד אליהו. רוצים לקחת משחק אחר משחק, ובעיקר תוך כדי סדרה להשתפר ולעשות את הדברים יותר טוב”.

הבשורות הלא פשוטות שמכבי תל אביב קיבלה הערב מגיעים כאמור מכיוונו של הכוכב הגדול ביותר שלה, ווייד בולדווין שסובל מרגישות בשריר הירך האחורי, והוא בספק למשחק הבא.

מכבי תל אביב מול פנאתינייקוס. צילום: Andreas Papakonstantinou / Tourette Photography

ווייד בולדווין עצמו אמר בסיום: “היה לנו ניצחון קבוצתי חשוב מאוד. עשינו את ההתאמות במחצית השניה ושיחקנו יותר פיזי. נצטרך לחשוב ולעשות את ההתאמות הנדרשות למשחק השני בסדרה”. כשנשאל על הפציעה, השיב הגארד בבטחון: “אהיה בסדר, כמובן שאשחק ביום חמישי”.

לסיכום, ג’וש ניבו אמר: “בכדורסל של פלייאוף אין משחק שמנצחים בו ברבע הראשון. נשארנו ביחד ועשינו מה שצריך כדי לנצח. במשחק כזה, אפילו אם אתה עייף, צריך למצוא את הדרך והאנרגיות”.

שחקן מכבי תל אביב ווייד בולדווין. צילום: מכבי תל אביב העמוד הרשמי

הבהרה: התוכן בעמוד זה פורסם באופן אוטומטי על ידי אתר המקור. כל הזכויות לכתוב ולמדיה שייכות למפרסם בלבד. למשך קריאת הכתבה באתר המקור – לחצו כאן

(ביקרו 1 פעמים, 1 ביקרו היום)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.