אינדקס האתרים המוביל והמקצועי בישראל. כל האתרים הכי שימושים ופופולריים במקום אחד.
בית ספורט השר מיקי זוהר תוקף את ישראל כ”ץ

השר מיקי זוהר תוקף את ישראל כ”ץ

השר מיקי זוהר תקף את השר ישראל כ”ץ בעקבות שורות הציוצים נגד ג’יבריל רג’וב • תחילה שר החוץ צייץ: “שיתכבד וישב במוקטעה ברמאללה. הרכנת ראש היא לא הדרך מול אויבים ושונאים” • השר מיקי זוהר הגיב: “אנחנו מאמינים שללא התערבות פוליטית יש סיכוי טוב שנצליח למנוע את האסון הזה”

לאחר הסערה מיום חמישי האחרון בעקבות דבריו של שר החוץ ישראל כ”ץ נגד ג’יבריל רג’וב, יו”ר התאחדות הכדורגל הפלשתינית בהן כתב בין היתר: “מחבל בחליפה שתמך פומבית בפשעי החמאס, נפעל לסכל את מזימתו ואם לא יפסיק – נכלא אותו במוקטעה ונשאיר אותו לשחק לבד סטנגה בין הקירות”.

“מחבל בחליפה”: השר ישראל כ”ץ נגד יו”ר ההתאחדות הפלשתינית

והבוקר (א’) השר המשיך בסדרת הציוצים כאשר שוב תקף את רג’וב, מה שגרם לשר התרבות והספורט, מיקי זוהר לתקוף אותו.

תחילה שר החוץ ישראל כ”ץ צייץ: “ההתאחדות לכדורגל יכולה לפעול כאיגוד מקצועי נגד הרחקת ישראל מפיפ”א בכל דרך שתבחר. בשבילי זה לא רק ספורט. אני כשר החוץ של מדינת ישראל אוקיע בכל מקום אדם נאלח כמו גי’בריל רג’וב, שתמך בגלוי בטבח ה-7 לאוקטובר של החמאס וקרא לעשות מעשה דומה ביו”ש, ובודאי שלא נאפשר לו להינות מ-VIP והטבות מצד מדינת ישראל. שיתכבד וישב במוקטעה ברמאללה. הרכנת ראש היא לא הדרך מול אויבים ושונאים”.

באתר ONE פורסם כי מיקי זוהר, שר התרבות והספורט, הגיב על ההתנהלות של השר כ”ץ ואמר: “המשרד פועל בערוצים חשאיים בטיפול בסוגיית הרחקת ישראל מפיפ”א, מתוך רצון למנוע את הדבר הזה. העבודה צריכה להיות מאחורי הקלעים, משום שהתערבות פוליטית יכול לסכן את המשך השתתפות ישראל במפעילי פיפ”א ואופ”א”.

השר זוהר המשיך: “נכון להיום, יש לציין שההתאחדות לכדורגל עושה עבודה מצוינת בנושא. אנחנו מאמינים שללא התערבות פוליטית יש סיכוי טוב שנצליח למנוע את האסון הזה שישראל תורחק מהגופים האלה”.

כשנשאל כמה הציוצים של ישראל כ”ץ, שאיים לקלוע במוקטעה את ג’בריל רג’וב, יכולים לעשות לנו נזק? “כל התבטאות פוליטית מיותרת בעת הזו. אני מניח שישראל כ”ץ יודע כיצד להתנהל והוא מבין היטב שצריך להתנהל בחכמה ובאחריות”.

צילום: אליהו ינאי
ח”כ מיקי זוהר. צילום: יונתן סינדל, פלאש 90

כזכור, ההתאחדות לכדורגל הפלשתינית יוזמת ניסיון להשעות את ישראל מפיפ”א. לאחר שיזמה מכתב בו היא מבקשת להוסיף לסדר היום של הקונגרס הקרוב ובו היא דורשת לאמץ סנקציות מתאימות, בתוקף מיידי נגד נבחרת ישראל ונגד הקבוצות הישראליות בשל “הפרות חוק שבוצעו על ידי הכיבוש הישראלי בפלשתין, במיוחד בעַזה”

הדיון צפוי להיערך בקונגרס פיפ”א הקרוב שיתקיים בבנגקוק שבתאילנד, בין התאריכים 13 ל-17 במאי ובו ידונו בנוגע לעתידה של נבחרת ישראל וקבוצות ישראליות נוספות והשאלה האם ייקחו חלק במפעלים האירופיים.

ג’יבריל רג’וב. צילום: פלאש 90



הבהרה: התוכן בעמוד זה פורסם באופן אוטומטי על ידי אתר המקור. כל הזכויות לכתוב ולמדיה שייכות למפרסם בלבד. למשך קריאת הכתבה באתר המקור – לחצו כאן

(ביקרו 1 פעמים, 1 ביקרו היום)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.